★白羊座:
喜歡發號施令,精力旺盛,有膽識兼勇氣可嘉,但係做事往往粗心大意,所以白羊座朋友較為適合考慮當運動員、政治家、演藝事業、消防員或者救護員都得,甚至係自己做老闆都係唔錯的選擇,不過最好唔好涉足精細的工作。



★金牛座:
性格穩定,踏實可靠,佢唔會胡亂轉工,理財有道而且有品味,不過太過保守同缺乏野心;適合佢的行業有金融證券、銀行又或者係畫家、設計師、珠寶鑑定家等同藝術有關的工作亦可以考慮,至於競爭同壓力太大的職業就唔駛諗。



★雙子座:
充滿好奇心,樂意探求真相,最鍾意動腦筋兼動動手,適應力強具社交手腕,可惜缺點係冇耐性同神經質,有關研究的工作就唔係太適合,至於適合的行業有突發新聞記者、評論家、作家、翻譯員、導遊、推銷員或者運輸業。



★巨蟹座:
責任感重,值得其他人信賴,鍾意照顧人,使命感強烈,心思細密而且感情敏銳,適合從事服務業、護理工作、社工、週刊編輯、作家、畫家、設計師、律師同顧問,不過巨蟹的過份敏感就唔係太適合擔當同策劃有關的工作。



★獅子座:
風趣幽默,又鍾意出風頭,對事業充滿野心,創造力強而且戲劇感重,完全適合擔任企響台前的工作,所以政治家、律師、醫生、演員、歌星又或者係企業家都好適合獅子人,不過佢喜歡講唔喜歡做的壞習慣又令佢更多工作唔適合做。



★處女座:
分析力強,服務性高,而且唔怕工作苦悶,處理工作時一絲不拘,責任感重,係典型的最佳員工,不過同人相處方面較為麻煩,避免選擇服務性行業,適合一般秘書、公務員、分析同統計工作、教師、評論員、藥劑師、工程師、會計師、核數師。



★天秤座:
外表優雅性格和諧可親,交際能力高,最適合從事同接待、溝通同聯繫有關的工作,例如係公關、仲介人、外交官,佢為人好公正,律師、法官都很適合,另外佢亦好有美感,所以同藝術有關的行業亦可以考慮,唯一係唔好太需要到體力勞動。



★天蠍座:
洞察力同直覺力強,有野心,毅力驚人,有頭腦有決心,非常咁重視事業,不過太攻於心計,唔會體諒人同有d不擇手段,應該盡量避免講求愛心付出的工作,至於適合的工作有科學家、推理作家、心理學家、占卜師、偵探、警察。



★人馬座:
為人樂觀鬼馬,自由奔放,鍾意四圍冒險,分分鐘都坐唔定,語言能力高,充滿正義感,人馬座人就最適合從事自由業、旅遊家、思想家、小說家、記者、設計師、外交官、翻譯家、空中服務員,佢性格不羈,困響辦公室的工作唔駛考慮。



★山羊座:
按步就班,吃苦耐勞,有野心而且堅毅,會向住目標不斷研究探索,山羊會為達到高峰而努力,適合佢的行業有小說家、政治家、公司管理、科學家、律師、醫生、護士,不過佢唔識變通,服務業同突發性的工作就不太適合。



★水瓶座:
聰明又多新主意,獨立冷靜,分析力強,對於新科技新事物較容易接納和上手,不過為人冷淡,而且太理性,感性的工作唔太適合,水瓶座人可以考慮的行業有科學家、數學家、機械師、工程師、作曲家、作家、發明家。



★雙魚座:
魚仔為人有愛心,直覺力強,愛幻想,服從性高,是個勤力的人,可惜成日漫不經心同迷迷糊糊欠缺野心,所以較難獨常一面,尤其小心自己做老闆!適合從事作家、畫家、詩人、音樂家、美容師、舞蹈家、幼兒教育者、宗教工作。
arrow
arrow
    全站熱搜

    jobis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()